piątek, 2 listopada 2012

prezent dla Hani :)

28 października (dokładnie 4 lata i miesiąc później niż Zosia ;)) urodziła się druga córeczka mojej koleżanki - Hania :)

z tej okazji powstał napis "Baby" w bardzo dziewczęcym kolorze :)
uwielbiam te pastelowe kolory Flugger'a :) pomysłów na nowe projekty mam już mnóstwo ;)
napis lakierowany trzykrotnie
można go zawiesić na dołączonych wstążkach lub bezpośrednio na gwoździkach

napis wraz z kartką i gratulacjami został już wysłany, 
mam nadzieję, że się spodoba... :):):)





6 komentarzy:

  1. Spodobał się i to bardzo :-) już wisi nad łóżeczkiem :-) jeszcze raz dziękuję zdolna ciociu w imieniu mojej córci Hanutki :-*

    OdpowiedzUsuń
  2. witaj, nominuję Cię do Liebster Award, szczegóły u mnie :) http://takietozyciejest.blogspot.com/2012/11/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ♥