poniedziałek, 10 grudnia 2012

SÓWkowych wytworów ciąg dalszy :)

Po weekendzie dużo do nadrobienia, ale zacznę może od mojego ulubionego projektu SÓWkowego, o którym pisałam już TUTAJ :)

bez zbędnych opisów przechodzę od razu do zdjęć :)


cała sowia rodzina w zimowej aurze ;)



pudełka wykończone tasiemkami w kratkę firmy BERISFORDS, w których jestem zakochana, 
ale ich ceny niestety powalają na kolana :/





i wnętrza pudełek wykończone mini sówkami ;)



w kolejnych postach będzie trochę świątecznie, trochę dziecięco ale i piernikowo ;)
zapraszam!! :)

7 komentarzy:

  1. Prześliczne!!! O widzę, że nie jestem sama w nie-świątecznych postach jeszcze ;) Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne i przesłodkie ;))) Strasznie mi się podobają !

    Pozdrawiam,
    Mika

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczności, słodkości :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne te pudełeczka :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne! Przecudne!

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję wszystkim za miłe komentarze! :) również jestem bardzooo zadowolona z tych pudełek, w ogóle z całego kompletu! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ♥