wtorek, 10 grudnia 2013

Mikołajkowo na biurku ;)

Dziś znowu wpadam na krótko, ale muszę napisać słów parę o prezentach Mikołajkowych (mimo, że wizualnie z Mikołajem niewiele mają wspólnego, ale z tej okazji zostały przygotowane) dla mojej bratanicy i bratanka :)

J. to wspaniała, niesamowicie utalentowana muzycznie dziewczynka, która gra już jakiś czas na pianinie, a od niedawna również na gitarze :)
zależało mi, aby prezent nawiązywał właśnie do jej pasji i wrażliwości...
wyszukałam pewną "muzyczną" serwetkę i zrobiłam dla niej pojemnik/kubek na długopisy
w pierwotnej wersji dół i łączenia serwetki były w kolorze czarnym, wykropkowane, ale pojemnik zrobił się bardzo ponury, smutny...zmieniłam go trochę i rozjaśniłam kremową farbą :)





O. (mój bratanek i chrześniak zarazem) to wulkan energii, wysportowany, rozgadany chłopiec, który od niedawna prócz wielu ciekawych pasji, interesuje się piłką nożną :)
Jedną z wielu ulubionych drużyn jest FC Barcelona
Postanowiłam, że to właśnie ona będzie głównym motywem na jego pojemniku na kredki :)
Motyw został wydrukowany na drukarce laserowej i przeniesiony na pomalowany pojemnik.





Jak Wam się podobają młodzieżowe pojemniki/kubki?

Dziś to tyle, zmykam, bo przed-świątecznie pracy mnóstwo, a godzin wiecznie za mało ;)
ściskam Was mocno i już nie obiecuję, że będę regularnie pisać, 
ale dzielić się z Wami swoimi nowościami postaram na bieżąco :)
zaglądajcie tutaj i na mój fanpage :) 
ZAPRASZAM serdecznie!

Kaja

17 komentarzy:

  1. Kubeczki są super!
    Na pewno dzieciakom się spodobają :) ale zdolna ciocia!
    BUZIAK kochana i do zobaczenia w sobotę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mistrzowska robota! Piękne prezenty!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne pojemniki, a taki z Barcelona to pewnie mój mąż bardzo by chciał;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne pojemniki, bardzo praktyczne!

    OdpowiedzUsuń
  5. No na pewno się spodobały ;) ten kubeczek w nutki jest obłędny, masz nosa do serwetek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne są takie spersonalizowane prezenty! Zdecydowanie "chwytają za serce", a co najważniejsze - zrobiłaś je specjalnie dla tej dwójki! Super!

    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  7. Oba są niesamowite,bo oba są przygotowane z sercem!!!Niesamowite są Twoje prezenty!!!Jak będziesz miała trochę wolnego to zapraszam do siebie!!!:))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Nutkowy kubeczek jest super :) Idealny i świetnie zrobiony :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kubeczki świetne, dla każdego coś miłego, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. A na mnie moje kubeczki czekają i czekają! Może jak napatrzę się na Twoje to mi przyjdzie ochota na zdobienie swoich :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ♥