sobota, 20 kwietnia 2013

wygrane Candy oraz wymianka... same cuda!

zbierałam się do napisania tego postu już jakiś czas... a to pogoda kiepska na zdjęcia, a to aparat został w samochodzie, a to kolejne wygrane candy - "to poczekam na przesyłkę i napiszę o wszystkich razem" i tak mijały tygodnie ;)
w końcu jestem, chwalę się i dzielę z Wami moimi "zdobyczami" ;)

1 marca był dla mnie szczęśliwy ;)
wygrałam Candy u  LolaJoo i ten piękny zestaw: torebkę, portfel i apaszkę
Dziękuję Kochana!! ♥ Robisz piękne rzeczy! Podziwiam Twój talent!!


później dotarła do mnie wiadomość, że wygrałam nagrodę dodatkową u Krótkiej ;)
zdjęć niestety nie mam, bo wszystko się rozeszło po pracowni, ale musicie mi uwierzyć na słowo, że w pudełku było mnóstwo przydasi :) oraz piękny notatnik (podobny do tych na blogu Krótkiej)
Dziękuję Moja Droga ♥
...kilka rzeczy już w użyciu, kilka w planach! :)
Zobaczcie sami, co Krótka potrafi stworzyć z papieru i nie tylko... ostatni przepiśnik jest na prawdę piękny! :)


Dwa dni później - 3 marca wygrałam kolejne Candy, u Oli z Dreamy Alex
po kilku dniach dotarła do mnie paczka z tym oto zestawem... :)
Ola! Dziękuję Ci bardzo! ♥ Pięknie u Ciebie! Musicie koniecznie wpaść do Oli! :)
Tak, jak już Ci pisałam - klocki czekają na swoje miejsce, które już istnieje w planach, ale potrzeba małego remontu ;)



Na koniec chwalę się wymianką z czikihoops, która potrafi wyczarować niesamowite rzeczy z minerałów i szklanych koralików :)
Zapraszam do niej serdecznie! Każda z Was znajdzie tam coś dla siebie - jestem tego pewna!! :)
A poniżej moje dwie piękne bransoletki :) ...chcecie wiedzieć, co dostała czikihoops ode mnie? zaglądnijcie do niej! ;)


buziaki
♥ ♥ ♥
Kaja

22 komentarze:

  1. jakie skarby! ;)))o torebkę też walczyłam.. ale nie udało mi się ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. szczescie dopisalo . piekne rzeczy :)

    http://mojamalaskandynawia.blogspot.com/

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale z Ciebie szczęściara!!! Super upominki wpadły w Twoje rączki!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. szczesciara z ciebie same cudności pozdrawiam ciepluteńlko

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Candy i wymianki....:)))))Cudowności same:))))
    Jak bedziesz się kiedyś chicał pobawić wymiankowo to jestem chetna:))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Same cudenka wyczarowane:) Fantastyczna sparawa! Turkosowa brans szczególnie wpadała mi w oko:)))
    ściskam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że dziewczyna w czepku urodzona!!! Tyle wygranych! Prawdziwa szczęściara!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Sam cuda i wspaniałości :)
    Gratulację :)
    BUZIAK

    OdpowiedzUsuń
  9. MIMI kochana gratuluję!
    Piękne wieści :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmmm zdjęcia na górze takie były??? Musiałam przegapić a zupełnie to do nie podobne bo na TAKI IMBRYCZEK choruję!!! CUDO!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale Ci sie poszczęściło!!! Gratuluję, prawdziwe cuda otrzymałaś:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. o rany!!!!!!!! to ja widzę, że to cały róg obfitości:) gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  13. Wymianki z Tobą Mimi to sama przyjemność!!!
    Gratuluję wygranych - to się nazywa mieć szczęście ;)

    Buziaki♥

    OdpowiedzUsuń
  14. PS. pięknie sfotografowałaś bransoletki !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale cudeńka dostałaś szczęściaro ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. no to miałaś niezłą falę wygranych, mam nadzieje, że wszytko dobrze się sprawuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mogę powiedzieć tylko jedno - SZCZĘŚCIARA * 100
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  18. OOsz Ty ;d ale masz szczęście :) Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ♥